Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nielatam | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany27.04.2008 @21:36:02 ostatnio na stronie13.10.2008 @15:35:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze299 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~saszanh    15.05.2008 @14:51:59
dzięki
_______
zapraszam
~Seamus    12.05.2008 @21:17:15
dziękuję
~marcelina505    12.05.2008 @20:38:55
Dziękuję bardzo :D
~l30nardo    11.05.2008 @22:16:21
nie avon
~fluuu    11.05.2008 @20:36:20
dziekuje bardzo
~chanya    11.05.2008 @20:34:24
dziękuję i pozdrawiam
~ChildOfDarkness    11.05.2008 @20:27:34
Dzięki... zamieszczę i b&w
_______
"Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi!!!"
~carolinefashion    11.05.2008 @09:09:50
kategoria: handmade
~Yourghost    11.05.2008 @09:08:44
Dzięki
(straciłbym dłonie - to całkowicie dziki kot)
Pozdrawiam
_______
Ona magią maluje moje zdjęcia...projekt ViG http://vig.digart.pl/
~kryzys    10.05.2008 @22:46:45
juz naprawione.
nie zauwazylem heh
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
-niebanalna1994    10.05.2008 @09:10:36
najpierw trzeba opanować podstawy i później robić już coś po swojemu ale dzięki :P
~dzieckoXnieba    09.05.2008 @22:22:46
nie wszystkim podba sie to samo
_______
Pal gume , nie dusze ...
~Guciox    09.05.2008 @18:56:15
Dziękuję za komentarz i ocenę oraz zapraszam ponownie Pozdrawiam
_______
Nie dziękuj, lecz oceń.

Ocena mnie motywuje.

Zapraszam do siebie
~haszanna    09.05.2008 @15:23:59
w moich też, właśnie za sprawą tych trampów :D
~saser    09.05.2008 @15:22:12
jakość zdjęcia (przede wszystkim szumy) w pełni zamierzone

pozdrawiam
_______
We wszystkim trzeba mieć umiar, z umiarem włącznie...
~ishaxshiz    09.05.2008 @15:06:12
wiem, dopiero zaczynam, ale krytyka zwasze sie przyda, pozdro
_______
...LuBiSz To!
~barbaram    08.05.2008 @23:04:25
hihi, uroczy ooo, "into the wild" - niezły film
~pantoney    08.05.2008 @22:13:34
dmuchawce latawce
~kerol    08.05.2008 @19:42:56
tak? ;> dobre kojarzenie osób :D
~inedible    08.05.2008 @18:40:37
bo to nie farba tylko przeróbka komputerowa i miała wyglądać nierealistycznie.
pozdrawiam.
~Lolcia94    08.05.2008 @15:49:50
to jest koń nie widzisz?
~rulonik    07.05.2008 @19:36:52
taki jego urok. to było mu uciąć nożyczkami (:
~sevenoo    07.05.2008 @19:34:05
dziekuje
~123456    06.05.2008 @21:35:40
nio :D
~schisophrenic    06.05.2008 @21:33:34
dzięki piękne
_______
na bardzo długiej smyczy...
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt